reklama

Požiar

Včera u nás horelo. V dedine. V noci. Húkali sirény, ale ja som nič nepočula. Spala som a u nás horelo. U nás v dedine často horí. Neviem prečo. Možno preto, že tu ľudia stále niečo pália. Idem zo školy a vidím dym. Veľa dymu. „Zase pália,“ povie mi mama. Nemá to rada. Ona mulčuje, ona nepáli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj náš dom horel.  Ale to sme tu ešte nebývali. Šlo to od pece. Od starej pece. Od takej, čo nájdete v starých domoch a strašne sa vám páči. Tak od nej horelo. Zvláštne bývať v dome, kde horelo. Ale nemyslím na to často. Vlastne až dnes. Po tom požiari.

Hlásia, nech prídu ľudia pomôcť. Mama chcela, ale že vraj mysleli chlapov. Tak šla pozrieť kolegyňu. Majú opekačku. Dúfam, že nebude ďalší požiar... V našej dedine často hlásia. O požiaroch, o futbale a úmrtiach. O úmrtiach najčastejšie. Je to stará dedina, stále niekto zomiera. Najčastejšie počuť Beethovena. Beethoven je fajn. Dnes pustili nejaké husľové sólo. Netuším, čo to bolo. Beethoven asi ťažko. Cítim vo vzduchu ešte dym. Nie je to veľmi príjemné. Sedíte vonku a myslíte na ten dom. Na to, čo tam tí ľudia mali a už nemajú. Ani neviem, či sa niekto zranil. Asi nie, to už by som vedela. To už by hrali Beethovena.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Včera u nás horelo a dúfam, že už nebude..

Terézia Horváthová

Terézia Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja. Hm. Stačí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu